Збирайте ліди, заявки та замовлення з усіх каналів: сайти, маркетплейси, месенджери, Instagram. Конвертуйте їх в клієнтів за допомогою потужної CRM, чатів та функціоналу для торгівлі: склади та служби доставок
У KeyCRM надходять заявки (ліди) з усіх джерел:
● сайти та інтернет-магазини
● посадкові сторінки та лендинги
● Google форми
● Instagram (Direct, коментарі до постів та сторіс)
● Месенджери: Viber, Telegram, Email
Ви можете підключити всі месенджери до KeyCRM - і ваша комунікація з клієнтами проходитиме в одному зручному місці, жодне повідомлення не загубиться. Вам не потрібно авторизуватися, змінювати пристрої, перемикатися між програмами - працюйте у знайомому інтерфейсі
Використовуйте вбудовану інтеграцію з поштовими службами, щоб робота була зручною, а клієнти залишилися задоволеними. Оптимізовані форми та шаблони відправок, автозаповнення полів, генерація ТТН і надсилання трекінгу на маркетплейс ( а смс покупцю), статуси доставки для відстеження шляху посилки - все це прямо у системі, без переходів на сайти служб доставки, швидко та без помилок
Самостійно створюйте воронки лідів під задачі вашого бізнесу їх може бути стільки, скільки вам необхідно, давайте назви статусам (етапам), редагуйте або видаляйте їх. Кольорові ярлики допоможуть моментально визначити статус заявки (ліда) у системі, а позначки "успішний - неуспішний" дозволять вчасно виявити "слабкі" місця та провести роботу над помилками
KeyCRM автоматизує бізнес у сфері послуг, система дозволяє:
● підтягувати заявки з усіх каналів (сайти, месенджери, телефонія) в єдине вікно
● створювати запис на послугу, консультацію, візит - в один клік
● вести записи клієнтів на послугу у календарі
● швидко створювати профіль клієнта з контактними даними, історією записів, особливими примітками
● налаштовувати кастомні поля під задачі конкретного бізнесу
● вести облік продажів супутніх товарів чи витрат на матеріали
Гнучка система налаштувань прав доступу дозволяє вирішувати кому із співробітників буде відкрита та чи інша інформація - функціонал, розділи, канали зв'язку, навіть окремі поля в замовленні. Історія дій користувача фіксує хто, що та коли робив у CRM-програмі. Цінні для бізнесу дані – захищені, робочий процес – під контролем
KeyCRM включає всі інструменти, що потрібні сучасному підприємцю для: управління продажами та послугами, роботи з заявками (лідами), комунікації з клієнтами (месенджери, соцмережі, телефонія, email), аналітики. Всі інтеграції - вбудовані, не потрібно шукати програмістів, щоб "подружити" різні системи одна з одною. Монструозні інтерфейси, яких "бояться" ваші співробітники, залишаються у минулому. Самостійне підключення, гнучкі налаштування під ваші задачі, вибір мови. Більшість дій зведено до кількох кліків