Українська CRM для малого та середнього бізнесу з автоматизацією. Все необхідне в 1 системі: ліди, клієнти, угоди, завдання, склад, фінанси, документи, доставки, SMS, інтеграції, тригери та інше.
Ефективна робота з лідами та клієнтами
Кожен лід або клієнт потребує індивідуального підходу, і KeepinCRM надає багато можливостей для зручної роботи з базою контрагентів, що впливає на дохід та якість сервісу.
● Індивідуальна воронка для лідів та клієнтів
● Візуально зрозумілий інтерфейс
● Повна історія комунікації
● Можливість створення своїх полів: адреса, реквізити й тому подібне
● Імпорт/експорт даних
● Налаштування доступів
● Сегментація на основі тегів
● Повноцінна робота з лідами, клієнтами, постачальниками, підрядниками
● Використання автоматизації: тригери та валідації
● Створення завдань, угод, дзвінків, прикріплення файлів та багато іншого
Одна платформа для повного циклу роботи з продажами
● Можливість роботи як з продажами, так і з послугами
● Налаштування власних етапів та створення декількох воронок продажів
● Маржа, собівартість, джерела, знижки
● Створення додаткових полів: адреса, метод оплати та інші
● Генерація документів та прикріплення файлів
● Завдання
● Фінанси (авансові оплати, гаманці, доходи/витрати)
● Контроль термінів для кожного етапу
● Додаткові продажі
● Нотатки, відмітка інших користувачів при коментуванні
● Статистика
● Автоматичне списання, бронювання, повернення товарів на склад
● Створення ТТН, автоматичні надсилання SMS
● Інтеграція маркетплейсів, власних сайтів та відкрите API для отримання замовлень
● Автоматизація: автоматичне створення завдань, надсилання Email та багато іншого
Доставка
● Створення та друк ТТН по кожній угоді
● Підключення декількох акаунтів Нова Пошта
● Автоматичне заповнення даних по клієнту
● Відстеження статусів відправлень та зміна етапів угод
● Друк маркувань
● Віджет з ТТН, які прибули до відділення та інформація про платне зберігання
● Автоматичні SMS, Email з номером ТТН
● ТОП10 міст по відправленнях
● Окремий розділ зі всіма ТТН
● Автоматичне заповнення к-сті місць, розмірів, додаткової інформації та інше
● Вбудована системна доставка
● Додаткові тригери для доставки
Автоматизація
Зосередьтесь на важливому, а рутинні дії залиште KeepinCRM, можливості якої постійно збільшуються та дозволяють налаштувати навіть складні моделі автоматизації або валідації.
Відкрийте для себе ще більше автоматизації, які пропонує KeepinCRM
● Автоматичні завдання на етапі угоди, статусі контрагента
● Списання, бронювання та повернення товарів на склад
● Проведення фінансів
● Створення угод
● Створення картки контрагента на основі дзвінка
● Зміна етапів воронки продажів на основі статусів доставлення
● Відправлення SMS або Email
● Генерація документів
● Автоматична зміна відповідального
● Контроль заповнення полів
● Вхідні та вихідні Webhook
● Сповіщення в системі, Telegram, Email
Склад
Повний контроль над обліком запасів на складі, за допомогою якого можна оптимізувати складський рух та покращити керування над складом, а також бізнесом в цілому.
● Контроль залишків
● Необмежена кількість філій (складів)
● Собівартість, маржа, декілька типів цін
● Модифікації
● Повна історія продажів та руху товару
● Мультивалютність
● Переміщення між філіями
● Імпорт, експорт
● Постачальники
● Товарні накладні
● Інвентаризація
● ПДВ
● Автоматичне списання, бронювання та повернення
SMS та дзвінки
● Дзвінки відразу з CRM
● Автоматичне та ручне створення картки контрагента
● Історія дзвінків та прослуховування розмови
● Push-сповіщення про дзвінок
● Автоматичні, ручні й масові відправлення SMS
● Декілька відправників
● Надсилання SMS через певний час
● та багато іншого
Фінанси та документи
Контролюйте фінанси по кожній угоді, а також формуйте будь-які типи документів в єдиному середовищі роботи компанії.
Зручний формат роботи в декілька натиснень з додатковими можливостями:
● Необмежена к-сть гаманців та мультивалютність
● Ведення доходів та витрат
● Авансові платежі та контроль несплаченого
● Налаштування категорій доходів та витрат
● Повна історія платежів
● Управлінські звіти, P&L
● Завантаження файлів до платежів
● Генерація документів, актів, рахунків по своїх шаблонах
Завдання
Завдання в компанії повинні бути виконані, тому використовуючи завдання та чек-листи можна формувати чіткий та контрольований список обов'язків, а система нагадає про це в потрібний час. Створювати завдання можна в ручному режимі або автоматично на основі певних тригерів. Додатково можливе створення користувацьких полів, завантаження файлів, встановлення дати завершення, проставлення відповідального, створення статусів, створення чек-листів, додавання коментарів, нотаток та багато іншого.